OPEL MAVI İNYEKSIYA TEXNOLOGIYASI NƏDIR?

Mavi İnyeksiya Opelin ən son SCR dizel texnologiyasıdır və o AdBlue®* istifadə edərək azot oksidinin səviyyəsini daha da azaldır və daha təmiz emissiyalarla işləyir.

 

*AdBlue® Verband der Automobilindustrie e.V.-nin qeydiyyatlı ticarət nişanıdır.

ƏTRAF MÜHITƏ YARARLI OLAN SIZƏ DƏ YARARLIDIR.

BƏslində Mavi İnyeksiya texnologiyalı avtomobilə sahib olmaqla ətraf mühitdə yaxşı izlərinizi silən zərərli azot oksidi (NOx) emissiyalarının azaldılmasına kömək etmiş olursunuz.

Əvvəlki
  • NƏ ZAMAN DOLDURMALI?

    Mavi İnyeksiya ilə işləyən avtomobillər tövsiyə olunan servis aralıqlarında müntəzəm AdBlue® yenilənməsinə ehtiyac duyur. Ancaq narahat olmayın, mərkəz konsoldakı göstərici səviyyə düşdüyü zaman sizi məlumatlandıracaq.

  • ADBLUE® NECƏ DOLDURULUR?

    'Geniş çeşidli mövcud butulka seçimləri sayəsində özünüz doldurun. Ya da doldurma üçün sadəcə yerli Opel dilerinizə müraciət edin.

Sonrakı
Əvvəlki
  • NƏ ZAMAN DOLDURMALI?

  • Neçə doldurmalı?

Sonrakı

MAVİ İNYEKSİYALI AVTOMOBİLLƏR

MAVİ İNEKSİYA VƏ ADBLUE® HAQQINDA ƏN TEZ-TEZ SORUŞULAN SUALLAR

AdBlue® nədir?

AdBlue® (həm də Dizel Eqzoz Yanacağı adlanır) qoxusuz, rəngsiz, təmiz və toksik olmayan, sadəcə 32.5% sırf karbomiddən, 67.5% isə sudan ibarət yanacaqdır.
Çox hissəsi sudan ibarət olduğu üçün o, -11°C-də donur (32.5% konsentrasiya karbomid su məhlulu üçün zəif donma nöqtəsidir), avtomobilin hər cür hava şəraitlərində işləməsi üçün, bütün AdBlue® çənləri emissiyanın azladılmasında yetərli maye donmasını önləyən isidici ilə təchiz edilib.

SCR texnologiyası nədir?

SCR Seçici Katalitik Azalma deməkdir və bu texnologiyadan dizel mühərriklərindəki eqzoz qazında olan azot oksidinin (NOx) azaldılmasında istifadə olunur. O AdBlue® (həm də Dizel Eqzoz Yanacağı adlanır) əsaslıdır və eqzoz borusuna inyeksiya edilən, distilə edilmiş suda həll olan 32.5% karbomid məhlulundan ibarətdir. AdBlue® məhlulunun tərkibində olan karbomid yüksək temperaturlu eqzoz qazı ilə ammonyak (NH3) buraxır, bu ammonyak isə katalitik çeviricidə azot oksidi (NO and NO2) ilə reaksiyaya girərək zərərsiz azot (N2) və su (H2O) buxarı əmələ gətirir.

SCR texnologiyalarına alternativ varmı?

Gələcəkdəki emissiya tələbləri istiqamətində SCR texnologiyaları ən son və müasir texnologiyadır. Opel buna görə Mavi İnyeksiya (Opelin SCR texnologiyası) sistemini 2018-ci ildən başlayaraq bütün dizel mühərriklərinə tətbiq etmək qərarına gəlib.

Yanacaq doldurmasam nə baş verər?

AdBlue® çəni boşdursa, alışqan söndükdən sonra avtomobil işə düşməyəcək! Bu nasazlıq deyil, sadəcə hüquqi təlabatlı sistem xüsusiyyətidir.
Bu səviyyə başa çatıbsa sistem avtomobili işə salmazdan əvvəl çəni tam doldurmağı tələb edəcək.

AdBlue® alarkən nələrə diqqət etməliyəm?

• İlk diqqət etməli olduğunuz məqam AdBlue® ticarət nişanı və ISO 22241-1, eləcə də DIN 70070 standartlarıdır.
• Yalnız butulka və ya konisterlərdən istifadə etməyi, bunlardan doldurucu boruya kip bərkidilmişləri (purjunlu adaptorlular) seçmənizi tövsiyə edirik. Bununla siz mayenin dağılma riskini azaldırsınız.
• AdBlue® məhdud davamlılığa sahib olduğu üçün, istifadə tarixini yoxlayıb sonra doldurun.

AdBlue® artıq kommersiya maşınlarında istifadə olunduğundan, AdBlue® yük maşınlarının yanacaq doldurma məntəqəsində doldurula bilərmi?

Minik avtomobilləri üçün axın səviyyəsi çox yüksək olduğundan bir çox yanacaq doldurma məntəqələrində mövcud AdBlue® nasosları ilə kommersiya maşınlarını (yük və biznes) doldurmağı tövsiyə etmirik. Buna əlavə olaraq, bir çox yük maşını ağızlıqları heç bir Opel minik avtomobilində mövcud olmayan doldurucu başlıqda yerləşən maqnit vasitəsilə buraxılmalıdır.

Yaxşı xəbər budur ki, minik avtomobilləri üçün bütün Avropada zəif axınlı AdBlue® nasosları təklif edən yanacaq doldurma məntəqələrinin sayı artır. Bu cür nasosla doldurma dizel yanacağı doldurmaq qədər asandır.

Avtomobilimə və/və ya üstümə AdBlue® dağıtsam nə etməliyəm?

AdBlue®-nun cüzi bir hissəsi belə avtomobilin üstünə düşdükdə onu silin və əgər ehtiyac varsa həmin bölgəni su ilə yaxalayın.
Əgər üstünüzə və/və ya əllərinizə bir miqdar AdBlue® tökmüsünüzsə həmin bölgəni sadəcə təmiz su ilə yuyun.

Daha böyük AdBlue® çəninə sahib olma imkanı varmı?

Opel avtomobillərində belə bir imkan yoxdur. Hər bir avtomobildə paket və çəki məhdudiyyətlərini optimallaşdırmaq üçün dizayn edilmiş yalnız bir ədəd çən ölçüsü mövcuddur.

AdBlue® istehsalçısı kimdir

AdBlue® VDA-nın qeydiyyatlı ticarət markasıdır və General Motorsdan (Opelin ana şirkəti) bütün markaları əhatə edən dünya miqyaslı lisenziyaya sahibdir. O, kimyəvi şirkətlər tərəfindən yaradılıb və yalnız lisenziyalı istehsalçı və distribyutorlar "AdBlue®" adından istifadə edə bilər.

BUNLAR MARAĞINIZI ÇƏKƏ BILƏR:

Close

Yanacaq məntəqəsi dizel yanacaq doldurucudan sonra yerləşir (ya da Antara vəziyyətində arxa bamper açılışından arxada).
Doldurucunun qapağı rənglidir və onu əl ilə açmaq olar.
Yanacaq bütün minik maşınlarına uyğun, bir çox yanacaq doldurma məntəqələrində və yol üstündə mövcud şüşə və başlıqlarla doldurula bilər. Yaxud da siz bəzi təbii qaz məntəqələrində mövcud, xüsusilə minik avtomobilləri üçün dizayn edilmiş AdBlue® doldurma nasoslarından istifadə edə bilərsiniz. Yük maşını / kommersiya avtomobillərində AdBlue® nasoslarından istifadə etməyin. Geniş çeşidli mövcud butulka seçimləri sayəsində özünüz doldurun.
• Geniş çeşidli mövcud butulka seçimləri sayəsində özünüz doldurun. Ya da doldurma üçün sadəcə yerli Opel dilerinizə müraciət edin.
• AdBlue® mayesinin cüzi bir hissəsi belə avtomobilin üstünə düşdükdə onu silin və əgər ehtiyac varsa həmin bölgəni su ilə yuyun.

Close

Hər bir AdBlue® çəni fərqli sensorlarla təchiz olunub, bu isə yanacaq azaldığında bəzi mesajlarla xəbərdarlıq edir.

 

Bu zaman üç interval olacaq:
• Qalan səviyyə = 2,400 km (və ya sərfiyyatdan asılı olaraq daha az) olduqda - mərkəz konsoldakı kompüterdə dərhal xəbərdarlıq işığı yanır.
• Qalan səviyyə < 1,750 km olduqda - xəbərdarlıq edilir və siz alışqanı hər açdığınızda bu təkrar olunur.
• Qalan səviyyə = 900 km olduqda – yanacaq doldurulana qədər xəbərdarlıq işığı yanır

 

Diqqət! AdBlue® çəni boşaldıqda avtomobil işə salınmazdan əvvəl sistem çənin tam doldurulmasını tələb edəcək.

Close

• Yenilikçi SCR (Seçici Katalitik Azalma) texnologiyası: Mavi İnyeksiya təmizləmə sistemindən sonra Opel eqzoz qazının bir hissəsidir.
Mavi İnyeksiya texnologiyası eqzoz borusunun içinə AdBlue®-nun birbaşa inyeksiyasını təmin etməklə zərərli azot oksidi emissiyalarını azaldan kimyəvi reaksiyanı oyandırır, bununla da onları ekoloji baxımdan zərərsiz azot və su buxarına çevirir.
AdBlue® təmiz, toksik olmayan, yanmaz və qoxusuz mayeidir, onun sadəcə 32.5% sırf karbomid, 67.5% isə sudur.